悠悠古池畔,寂寞蛙儿跳下岸,水声轻如幻。

© B-612
Powered by LOFTER
Keep Movin - Egil Olsen

i dream all night
我整夜做梦
dreamt all my life
梦见我的一生
i stay awake
我保持清醒
and dream all night
我整夜做梦

i dream about tomorrow
我幻想明天

and how it will be
会是如何
i oughta know
我应知晓
it's up to me
一切取决于我

be who you believe in
成为我所信仰的人
keep movin - keep dreamin
继续前进,继续入梦

a dream is just a dream
梦仅是梦
no big deal
意义不大
i mean i dream
我明白这是个梦
but i keep it real
但是我将它当了真

i dream to make it happen
我梦想着将它实现
i dream to create
我想梦会成真
but more and more i dream
但是更多的时候
just to get away
我梦想着仅仅逃离这一切

be who you believe in
成为你所信仰的人
keep movin - keep dreamin
继续前进,继续入梦


评论
热度 ( 3 )